چگونه از پرخوری کردن جلوگیری کنیم؟ جلوگیری از پرخوری

جلسات گروهی کاهش وزن با ذهن

پرخوری امان منو بریده، همه ی وزنی که کم کرده بودم ، دوباره بازگشت، احساس خیلی بدی دارم ومنزوی شدم.

لطفا به دادم برسید، می خوام لاغرشوم، می خوام از شر این پرخوری بی اختیار رها شوم.

جمله های بالا معمولا اولین حرفی است که خانمهایی که برای کاهش وزن به کارگاه هایم مراجعه می کنند، برزبان می آورند.

ومن می گویم، مهم نیست چقدراضافه وزن دارید.حتی مهم نیست که چقدراحساس دیوانگی می کنید، فقط دوباره به برنامه بازگردید! 

شما تنها نیستید، بسیاری از افراد مانندشما از لغزش رنج برده اند، اما دوباره به مسیر بهبودی بازگشته اند، همه ی آن ها می گویند مفیدترین کار، رفتن به جلسه و صحبت کردن در مورد درد و رنج هایشان بوده است. 

چهارده سال پیش، فکرمی کردم فقط من با غذا مشکل دارم. ازاین که دیگر کسی مرا دوست نداشته باشد و درکم نکند می ترسیدم ، سرانجام توانستم استادی را پیدا کنم تا به او بگویم که از نظر جسمی ، فکری و روحی دقیقا چه احساسی دارم . 

این گونه بود که پرخوری من متوقف شد، به نزد استادم می رفتم، به من خوشامدگفته و احساس بسیار خوبی پیدا می کردم، در جلسات به صحبت های دیگران گوش می دادم و می فهمیدم که من تنها نیستم.

دیگران نیز همان مشکل هاو احساس های مرا دارند و می فهمم زندگی هم چنان ادامه دارد.

وقتی به جلسات استادم می رفتم ۱۳۰ کیلو بودم. بعداز یک سال بودن دربرنامه به وزن ایده الم نزدیک شدم .

داشتن یک برنامه ی غذایی توسط متخصص تغذیه

داشتن یک برنامه ی غذایی  لازم و ضروری می باشد.

برنامه ی غذایی به عنوان یک ابزار کمک می کند که از خوردن غیر ارادی رها شوید. همچنین شمارا در تصمیم گیری برای خوردن راهنمایی می کند که چه چیزی را، چه زمانی، چگونه، کجاو چرا بخورید.

 برای گرفتن یک رژیم غذایی پیشنهاد می شود بایک متخصص حرفه ای مانند پزشک یا مشاور تغذیه مشورت کنید.

بهتراست هریک از افراد برنامه ی غذایی خود را با متخصص تغذیه بر اساس یک ارزیابی صادقانه از تجربه های گذشته ی خوددنبال کند.

درواقع می توان گفت به تعداد اعضا، برنامه ی غذایی مختلف وجوددارد، آنچه مهم است این است که شما برنامه ی غذایی مناسب شرایط زندگیتان را از متخصص تغذیه دریافت نمایید. هرچند این برنامه می تواند قابل تغییر بوده یا تغییر نکند.

این ابزار به شما کمک می کند ابتدا با جنبه ی جسمی مشکلتان روبه رو شده تا بتوانید به بهبودی جسمی خود برسید.

 

درکنار یک متخصص تغذیه از یک مربی و راهنمای علوم ذهنی برای جلوگیری ازپرخوری کمک بگیرید  

در کنار بهبود ی وضعیت جسمانی ، وجود یک مربی ذهن به شما کمک می کند تا موانع ذهنی خود را شناسایی کرده ، برطرف نماییدو هنگامی که دچارلغزش می شوید و احساس ناامیدی می کنید، شمارا به برنامه بازمی گرداند. 

آمار و ارقام نشان می دهد درصد بسیار بالایی از کسانی که با رژیم غذایی و ورزش و …. کاهش وزن داشته اند، به دلیل اینکه موانع ذهنی خود را از بین نبرده اند، بعد از مدتی شروع به چاق شدن می کنند، یک مربی ذهن به شما کمک می کند تا ذهنتان را از نو برنامه ریزی کنید، عادت های جدید درخود ایجاد کرده ، برهوس های غذایی خود غلبه کرده وسطح احترام به خودتان را بالاترببرید. 

 

عکس مربی درحال آموزش دادن

 

  جلسات گروهی

حضور در جلسات گروهی باعث می شود که تجربه، نیرو و امید را با هم قسمت کنید، جلساتی که برمبنای همدردی و دوستی با دیگر پرخوران است این فرصت را به شما می دهد که بتوانید مشکل مشترک را بشناسید و راه حل مشترک را نیز پیدا کنید ، به گونه ای که بدون نگرانی بتوانید به راحتی احساسات خودرا بیان نموده (به

.دلیل مسئله ی مشترک) و مورد حمایت و محبت جمع قرار گیرید و سرشار از انرژی به خانه برگردید

تصویری از جلسات گروهی کارروی ذهن

 بدین منظور تصمیم گرفتم هشت جلسه ی رایگان برای آن دسته از عزیزانی که قصد کاهش وزن با کمک ذهن را دارندبرگزارنمایم و تا کنون سه جلسه ی آن برگزار شده است 

سومین جلسه ی کارگاه سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷ برگزارشد 

برای شرکت درکارگاه بعدی به این شماره تلفن تماس بگیرید

۰۲۱-۴۴۳۳۴۷۸۶

مکان: شهران ، بالاتر از همت ، نرسیده به میدان اول ، بعداز فرهنگسرا، خ پنجم ، پلاک ۳۳ ، کافه حس خوب

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *